samarbejdspartnere

 

 

 

 

Dit salg
Salgsproces
Adgang til
salgsmuligheder
Service/Support

Gør mere af det, der skaber resultaterne

  • Får I nok ud af jeres salgsindsatser?
  • Gør I de rigtige ting rigtigt overfor jeres kunder?

Ifølge Harward Business Review mener 3/4 af leverandørerne at de differentierer sig positivt i dialogen med kunderne. Kun 1/4 af kunderne er enige.

En dialog med en sælger skal for en kunde være en mulighed for (med sælgerens hjælp) at skabe bedre resultater. Imidlertid oplever de fleste kunder manglende resultatfokus i sælgerens agenda, og hovedparten af salgsmøderne har ingen eller ringe værdi for kunden. Læg dertil, at kun 38 % af kunderne oplever, at sælgeren er på bølgelængde med deres problemstillinger.

Kundens købsoplevelse er i dag det mest vigtige parameter for at vælge leverandør og forblive loyal. Jeres brand, produkter, services og pris udgør tilsammen mindre end halvdelen af det, der tæller mest; købsoplevelsen.

Dine salgsressourcer skal derfor udnyttes optimalt, og du skal sikre kvalitet og professionalisme hvor jeres salgsproces og aktiviteter matcher lige netop dét, der skaber kundens positive købsoplevelse. Fra den første kundekontakt til leverance og den efterfølgende servicering og gensalg til kunden.

Vi hjælper dig med at udforme en salgsproces og en salgsmetode, der består af en række kundefokuserede trin. Til hvert trin knyttes værdiskabende aktiviteter og metodik, der sikrer fremdrift i kundens købs- og beslutningsproces igennem jeres differentierede indsats i processen.

Resultatet er bedre hitrate samt mere loyale kunder og dermed forbedret salgsforretning.

Kunne du tænke dig at barbere jeres spildtid på de "forkerte" kunder og salgsaktiviteter væk og samtidig hæve kvaliteten i indsatsen overfor de "rigtige"?

Kontakt os hvis du vil vide mere om dine muligheder

 

 

Webdesign: ineo designlab// Redesign 2009: underdogs
nothing